De gebruikelijke zaterdagmiddag-/stadsconcerten is een zeer toegankelijke serie waarbij u, met uw (klein) kinderen, niet mag ontbreken. Zoals al vele jaren: zaterdag in de maanden juli en augustus beginnen we om 15:00 uur, de deur gaat een half uur eerder open. De programma onderdelen worden meestal mondeling aangekondigd.

De concerten zijn vrij toegankelijk, wel is registratie verplicht en u wordt vriendelijk gevraagd een (gulle) gift te deponeren in een doos bij de uitgang van de kerk!

Agenda zomer 2021

Bovenkerk

za. 17 juli

Rik Melissant (orgel), Lise de Munck (dwarsfluit)

za. 24 juli

Maurits Bunt (orgel), Lisa Bunt (sopraan) (algemene verantwoording: Aart Jan Klok)

za. 31 juli

Steven Knieriem (orgel), Guyon Mingelen (bariton)

za. 7 aug.

Evelyn Heuvelmans (hobo), Ab Weegenaar (fagot), Sander van den Houten (orgel)

za. 14 aug.

Gertine Hoefnagel (orgel), Isabel Houtmortels (sopraan)

za. 21 aug.

Wandelconcerten langs de Boven-, Burgwal-, Broeder-, en Buitenkerk door Ab Weegenaar, Bram Brandemann en Sander van den HoutenĀ (start om 15:00 uur bijĀ de Bovenkerk)

Toegang vrij, verplichte registratie

De toegang is vrij, registratie is verplicht en wij doen een vriendelijk verzoek aan u om ons in de onkosten te ondersteunen door een bijdrage te schenken in de schaal bij de uitgang.